Pages

2 Ağustos 2012 Perşembe

Stil Sahibi kadınlar ;Betty Draper

Aslında bu yazı yeşilçam modası üzerine olacaktı ama gelin görün ki doğru düzgün görsel bulamadım. O yüzden size yıllardır severek izlediğim Mad Men dizisinin kıyafetleri hakkında bir yazı yazacağım.
Dizi de en sevdiğim karakter Betty Draper olduğu için ağırlık olarak onun kıyafetlerini buldum.

 Betty nin ev kıyafetlerinden, evde bile çok şıktır kendisi çünkü 60lardayız:)
aylardır istediğim gibi kelebek desenli bir üst kıyafet bulamıyorum. İpek boyama bilsem oturur kendim yaparım ya:D
Aslında ne kadar sade bir kıyafet değil mi? Ama belinde kullandığı aksesuar ne kadar da zarif göstermiş elbiseyi, işin sırrı da burada bence. Düz elbiselere çok ufak süslemeler sonuç çok şıksınız, tabi benim gözümde:) 


                                                                                     



Ve daha niceleri, ilham almak adına güzel kıyafetler olduğunu düşünüyorum. Unutmadan diziyi büyük bir ısrarla tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder