Pages

9 Mayıs 2012 Çarşamba

ocak söndüren gelinlik arayışları vol.I

ilk gündem konumuz yazın yaklaşmasıyla gelen düğünler,nişanlar,olaylar olaylar.ama ben size öteki mahalleyi anlatacağım,onlara göre bir şeyler bulmaya çalışacağım bu yazı dizimde.
kapalı olmak,sürekli bir şeyi bir şeyle tamamlamak çok zor.çünkü nedendir ki yıl 2012 olmasına rağmen doğru düzgün tesettüre uygun kıyafetlerimiz pek yok.olanlarda perde bozması,boncuk sağanağı simli yanarlı dönerli saçma sapan aklı sıra müslüman markaların milyonluk kıyafetleri,hoş mu bunlar değil tabi ki!
bu zor şartlar altında giyinmeyi becerebilen kadınlara burdan saygılarımı sunuyorum.ki allahtan terziler yaygınlaştı da millet doğru düzgün bir şeyler yaptırabiliyor.
her neyse bakalım nasıl gelinlikler var;

ben genelde dantel ağırlıklı gelinlikleri seviyorum,bir de belirtmekte fayda var gelinlik diye atom bombası görünümlü kabarık eteklere gerek yok,gerçekten.

dantel dantel herşeyi zarif gösteren dantel!bakın bu da vücuda oturuyor ve bu pelerin ayrıntısı ben çok beğeniyorum.demet akalında yapmıştı ahahah ama onun gelinliği malesef çirkindi.

ve gelelim bu müthiş gelinliğe,cengiz abazoğlu deyimiyle MUH-TE-ŞEM bir gelinlik,keşke ön tarafını da bulabilseydim.üst tarafta klasik kupür tarzının dışında daha farklı desenlerde tül bulabilirseniz mithiş bir şey ortaya çıkar sana puanım 9 kanka demek istiyorum bu gelinliği yapana!

ve gelelim grace kelly'in modern yorumu olan bu gelinliğe.eğer gelinlik modeli seçmekte biraz zorlanıyorsanız eski aktrislerin ya da kraliyet ailelerinin düğün fotoğraflarına göz atmanızı tavsiye edeceğim çünkü gelinlikleri hakkıyla taşıyan bir grup onlar.hiç bir dekolte olmadan ne kadar güzel gelinlikler giymişler onu ikinci yazımda ayrıca yazacağım.
gördüğünüz gibi bu gelinliklerin hepsi uzun kollu.ki şunu da söyleyeyim straplez yaka gelinlikler bana seyirlik kasaplık et görünümü veriyor ve çok iğrenç buluyorum.gelinlik dediğin zerafeti temsil etmeli, ne pamuk prensese dönüştürmeli ne de belinden sıkıştırılıp göğüslerden fırlama bir görünüm olmalı,insanlık için barış için azıcık zerafet diyorum.

2 yorum:

  1. merhaba,
    ben geldim...
    sizi izlemeye aldım...
    ben en sonuncu gelinliği çok beğendim...
    gerçekten çok hoş...
    daga farklı modeller arıyorsan buraya da bak derim...
    benim gelinliğim nüans modadandı...

    http://www.nuansgelinlik.com/

    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler ilk takipçim oldunuz :)
    aslında kendime aramıyorum ama burda ki gelinlikler güzelmiş.en büyük sorunda bence gelin başı. allah herkese kolaylık versin:)

    YanıtlaSil